3 jan. 2011

Vi har blivit med en award!

Idag fick jag se att vi blivit med en award, vi har blivit "nominerad" av vår granne "BuxboLinda" ni vet hon uppe i det svarta huset? Vet ni inte? Här är i så fall en länk till Buxbo & som jag skrivit innan är de av anledningarna till att jag blev inspirerad till att starta denna blogg.


Med utmärkelsen Cherry on top award så medföljer vissa förpliktelser de är:

1. Tacka den person du fick den av. Check

2. Kopiera utmärkelsen till din blogg. Check

3. Dela tre saker som du gillar. Check
* Familjen, jäklar vad töntigt det lät, men det var det första jag kom på.
* Vårt hus som nu börjar uppfylla våra krav på hur huset ska vara till funktion & till utseende. I detta ingår den nu snart helt färdiga övervåningen som gör underverk för vårt liv just nu, jag skämtar verkligen inte! När man varit van vid en viss standard på utrymme(gamla huset) så blir genast "bara" en våning lite lätt klaustrofobiskt efter ett tag med tre kids som springer runt & gapar ikapp.
* God mat, man blir inte kallad Matrik för inte eller hur!?

4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse. Knappt check på detta.
Eftersom jag inte är en superbloggläsare så kommer jag inte på fem stycken bloggar som inte redan blivit nominerade, så här är mina nomineringar:

2 kommentarer:

  1. Nää, ibland är inte livet lätt ;-)
    Vill ju inte skicka till samma personer hela tiden.. Jag har ju inteheller många att välja mellan!!
    Hoppas allt är bra med er

    SvaraRadera
  2. Vi tackar ödmjukast för Awarden! :)

    SvaraRadera