6 okt. 2010

Megafakturan

Idag har vi lämnat in den STORA fakturan till banken med ett 7 siffrigt belopp på (!), förhoppningsvis sista fakturan man får i den storleken under resten av sitt liv. Den kommer dock först att falla ut till betalning den dagen huset anländer. Som det ser ut nu nästa torsdag(14:e okt).

Då kan ni räkna med att jag kommer befinna mig på Buxbomen från runt kl.07 & framåt. Någon gav mig en idé om att man faktiskt kan grilla korv medans man tittar på!? Vi får se kaffe i termos eller korv? Eller kanske både och?

7 kommentarer:

  1. Jag kan komma ut med kaffe om ni vill. Har en underbar Yirgacheffe rostad för en vecka sedan som borde peaka på smakkurvan då.

    SvaraRadera
  2. Låter som om det kan vara något i min smak, MEN bara om du tillåter att man smutsar ner det med en skvätt mjölk :)

    SvaraRadera
  3. Äter du ketchup på makaroner också?

    SvaraRadera
  4. Bara om det är fullkorn, annars går det inte ner.

    SvaraRadera
  5. Hej hej
    Låter som att ni kommit billigt undan om ni bara hade ett sexsiffrigt?! belopp på fakturan. Vi hade ett sjusiffrigt! Vi ringer SMV imorgon!

    Vår blogg www.stenrosetochekarna.blogspot.com

    /Grannen mittemot.....

    SvaraRadera
  6. Vadå sexsiffrigt? Hur menar du då? ;-)

    SvaraRadera
  7. Tur det går att ändra i efterhand;)
    Vi blev oroliga att vi blivit lurade, men
    nu kan vi andas ut......

    /Samma granne.....Den mittemot

    SvaraRadera